Fan vad duktig du är. Ja, jag vet. Jag är så jävla bäst!

Det är kul att ge svar på tal när en mekaniker (relativt ung) säger att man är bra, speciellt när svaret blir ja jag vet, fyfaan vad bäst jag är. Han skrattade och det var ju kul :D jag lever enbart för att glädja andra med min blondhet ;)

Nä fyfaan nu var dte sådär länge sen igen.. Har ju inte skrivit nått om Coras firande, och inget blev det igår heller. Inte för att det hände så mkt igår egentligen... Eller va äre för jävla dynga jag snackar egentligen O.o Jag fick ju minaa hörlurar igår FFS!! Nämen jag börjar med Coras lilla kalas :D

Efter det sista inlägget jag skrev (om musikvolymen xD) så skickade Cora iväg ett sms och sa att jag var välkommen, så jag for iväg, och så satt jag och snackade med Coras mor medans födelsedagsbarnet bytte om. Hon körde typ nå japanskt stuk med typ.. Ja snygg va hon iaf ;)
Sen skulle vi fara iväg till Great Eastern, men just innan vi for slog det mig. Faan jag hade glömt kladdkakan ute på balkongen! Så jag körde hem, ställde kakan i köket och sen for jag iväg till stan.. Ja sen käkade vi, jag Cora, Kattis (coras mor) Coras styvfar (som jag inte minns namne på men som heter Random O.o i min telefonlista xD) och Coras två yngre plastsyskon. Den middagen ska vi inte tala om säger jag bara. Dom som var där vet, och dte räcker xD

Sen for jag hem för att hämta kakan som på sätt och vis blev Coras födelsedagstårta, men då hade ju självklart Mamma och Syrran kommit hem och trott att det var helt OK att äta upp halva kakan, men men vad göra, typ inget, så jag tog med den överblivna halvan som vi åt upp samtidigt som vi spelade GH3 och singstar xD Mest var det jag och Coras styvfar som körde, iaf GH3, han är ascool xD och innan hade jag sjungit en massa låtar, som jag aldrig hört talas om, på singstar och vann xD *asg* Sen for jag hem runt halv tolv eftersom det tyvärr var söndag och arbetet väntade nästa dag.

Måndagen var väll trist som vanligt. Fast den var lite skummare än alla andra arbetsdagar eftersom pappas arbetslag tog semester förra veckan, och jag känner alla i det arbetslaget, men inte en enda i det arbetslag som jobbar nu. Förutom Johan och Maria då, men som är inte anställda, dom pluggar ju än.. Hsh, sen efter jobbet så tvingade jag iväg mamma för att hämta mina hörlurar som kommit, och så pratade jag typ i en timme med CJ i telefon samtidigt som jag smsade med Hedin om helgens planer och bakade en ny kladdkaka (som jag mumsar på just nu btw)


Idag var väldigt chill, och imorgon är sista dan (yes!!). Imorrn ska jag dessutom visa den nya tjejen runt och berätta vad som ska göras osv.. Lite skumt med tanke på att hon tydligen är 18 xD men men.. Och klockan nio imorrn bär det av till optikern för syntest, dels för att jag ska byta till starkare glasögon, och dels för att h*n ska fylla i pappren för övningskörningstillståndet och det där blablabla xD

Nu ska jag typ dra, ville bara testa kvaliten på musiken in datorn genom hörlurarna, men jag måste säga att skullcandy inte alls levererar så bra bas som dom säger att dom ska.. Men men, dom nya är iaf bättre än dom gamla skullcandy (som vi lämnade igen för dom var trasiga. Två gånger). Så.. Men vi skrivs :D

PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback