Assåh fyfaan

Ibland känns det så jäävla bra, som om det inte spelar någon roll om vi är vänner eller mer, men ibland känns det så jävla kasst och då gör det sådär ont i hjärtat du vet, som om man tagit en kniv, kört in i hjärtat och vridit om 180°... Men kanske var det den där morgonpromenaden till teg igår som får mig att må så jäkla bra, kanske var det den där morgonpromenaden som gjorde att det känns OK att saker är som dom är kanske är det morgonluften, syret, den mjuka tystnaden som fick mig att slappna av?

Kanske, men bara kanske, så spelar hångelbristen in lite i den där saknaden jag känner.. Jag vet inte ens om jag gillar dig som mer än en kompis eller om jag bara inbillar mig känslorna pga att jag är kåt? Jag vill hålla om dig hela tiden. Det är vanligtvis ett tecken på att det finns känslor med i bilden, och oftast känner jag att jag inte ens behöver röra dig, det räcker med din närhet, att du finns där och talar till mig.

Men ibland känner jag att jag bara vill ha dig. Psykiskt fysiskt sexuellt nära inne. Typ.
Och det är ju ett tecken på att känslor inte är närvarande. Klart jag oftast är kåt på någon jag har känslor för, men det brukar inte vara samma sorts kåthet. När känslor inte är inblandade är det liksom råare, vildare..Men när det finns känslor där är det mer att bara kunna le mot dig och du ska förstå att du betyder. Då är det mer en psykisk grejj...

En fråga bara..
Skulle du ha sex med mig om jag bad dig?
Skulle du ha det då för att jag bad dig,
för att du finner mig attraktiv/är kåt,
eller för att du faktiskt vill ha sex med mig?

Diarium skrivet lördagen den 19/7 på apberget af moi

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en underbar söndag babe. Vad är inte bättre att göra på en söndag än gå på bio? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 här får du gratis biobiljetter

2008-07-20 @ 16:15:00
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback