Sjukling

Hej. Idag är jag sjuk. Typ. Men jag är i skolan ändå, eftersom det var dataprov (VG). Helgen har varit händelsefylld men ändå slapp. Fredagens inflyttningsfest hos Nisse var kul, eller det var kul att titta på när dom körde ölspelet :P those who were there, ya'll know whata I mean ;)

Taxi hem och i säng halv två tror jag det var. Sedan på lördagen sket jag i allt och bara sov till jättesent. Sen hjälpte jag älsk med disken och så åt vi lunch efter det. Hela lördagen var rätt chill, eftersom Näs inte kunde köra så for vi inte ut nånting förrän vi skulle och äta middag hos hans pappa, då gick vi dit. När vi kom tillbaka hem tyckte Dimman att vi skulle komma till röbäck och pyssla med henne, Haffu och några till. Näs ansåg sig själv körduglig halv elva så då for i dit. Var hemma halv tre eller halv fyra, minns inte riktigt, och sov till halv tolv.

Söndagen var också rätt chill. Ingen särsilt hände, förutom att vi åt godis som köptes på lördagen, och lussebullar, samt spelade Soul Calibur IV. Halv sex for Näs bandy och jag satt hemma och spelade ps3, oblivion. Mjum mjum..Sen for vi på middag hos Näs mamma, for hem igen, såg parlamentet och sen gick jag hem, ut med hunden och i säng.

Idag är det guess what ;) den åttonde ;) which means att vi har varit tsm i fyra månader nu :D *yeay* puss påde älskling <3 tack för fyra underbara månader <3

Peace :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback