Nationella....

Goderdagens :) Nu har jag klarat av den andra delen av nationella matte A provet. Vi kör tvärtom och börjar med del två, sen gör vi del ett efter lunchen. Jag tror iaf att det gick bra :)

Helgen var mysig med bio fredagen, julshopping och godis-film-myslördagen och så bara chill söndagen. Jag har nu fixat alla viktiga julklappar till folk, de jag har kvar är syrrans, Dimmans och Näs. Men jag känner mig inte särsilt stressad. Jag peppar bara lov just nu :P imorgon är det CAD-prov och på onsdag blir det excelprov så.. Sen är det äntligen ÄNTLIGEN lov. Älsklingen ska till lycksele den 20'e men sen ska jag bo hos honom fram till juldagen :P så jäävla mys :P längtar såå <3

Peace out
!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fick du? haru kolla med Elisabeth?

2008-12-22 @ 15:34:00
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback