Fredagsmys med lussebullar

Hejhopp mina fjäderfjun! Idag är jag en glad liten sparv med trasig röst. Ska äntligen få se den efterlängtade Twilight. Och dessutom bjuds det på fika (lussebullar hoppas jag annars blir jag toookig) efter skolan idag :P Då ska vi också få lyssna på luciatåg och sånt där.. Michelle ska vara med och sjunga solo :D hon ville att jag skulle kompa henne på gitarr men jag är för kass så jag sa nej x)

Igår var vi ju på megazone med klassen och spelade lazerdome. Eftersom det var ganska många som inte kunde dyka upp fick även Andreas spela. Sedan när dom ville köra en gång till så fick Lollo spela. När Andreas spelade var det rätt kul, för jag lyckades, utan vidare ansträngning, övertala Lollo att köpa en dricka åt mig i utbyte mot en lussebulle :P sweet :P medans grabbarna spelade passade jag även på att fixa en grej som jag dock inte bör skriva om här..

Sen kom Älsklingen förbi! Han satt och gosade med mig under grabbarnas andra spelrunda :P sedan gick vi på Eurasia (med klassen alltså) där våra mentorer bjöd på middag :P Sweeeeet 8-]~

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag kilar iväg på lektion :P pusshejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback