Fredagslögn

Hej. Allt är fortfarande piss angående tja.. Det jag inte pratat om men som dom inblandade vet vad det gäller.. Jag har bestämt mig vad jag ska göra nu. Allt var bara en lögn, det blir lättast så. Du säger att du är besviken, men det är jag också. Men jag tänker fan inte låta det här sänka mig. Du har ju alltid funnits där, och jag tänker inte gå någonstans. Lämnar Du mig nu är det Ditt val. Jag förstår det. Men jag tänker ignorera det som hänt. Jag pallar inte bry mig. Inte om det. Hade det varit någon annan hade jag brytt mig, för Ditt uppträdande. Det är fel. Så.. I'm outta here.

Övriga nyheter.. Ikväll är det inflyttningsfest hos Nisse, ska dit med Näs *big surprice* och sen på lördag blire lajvmöte. Vet inte om jag blir kvar där med.. Jag ska testa innan jag säger nej i alla fall. Dessutom skulle jag vara sekreterare hade jag lovat så. Det blir nog av hur som haver.
I onsdags for jag in till stan och köpte pappas julklapp. Gick på stan med Michelle och sen mötte vi CD och for på pysselshit hamnis med han och Sebra. Sen kom älsklingen som slutligen skjutsade hem mig. Det var mys. I torsdags gick jag på stanm en stund med Dimman innan jag tog bussen till älsk där jag åt mat och bara chillade. Idag ska jag nog.. Bara.. Fara på stan. Gå en stund med Emma. Prata med henne om lite grejjer.. Och sen ska jag till älskling, och om syrran inte är alltför sjuk blire middag hos mig. Och sen då sist av allt infllyttningsfesten.. Jag känner mig så trött och less så.. Jag orkar inte skriva mer nu.. Hejdå & Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback