Ah omfg...

Hej. Nu var det väldigt länge sedan jag skrev. Igen. Haha nä men jag kommer nog skärpa mig när jag fått min beställda dator samt när älsklingen får das internetzzz... *fniss* Idag är det onsdag och nyår. Har inte skrivit på över en vecka men det har heller inte hänt så mycket. Julen var ganska trist, ingen julstämning har hittat till min stackars kropp än så jag antar att den sket i det det här gången.

I julklapp i år fick jag....
* USB-minne 8 GB
* Väggstereo från Philips
* Presentkort på H&M (250kr) och Guldfynd (300kr)
* Fönsterlampa
* Mini rese-plattång
* Parfym GANT liquid och GANT liquid Deo
* Parfym, bodylotion och shower gel från Puma
* Ursnygg grå topp
* Smink i form av en brun flytande Eyliner samt en Matte Mousse Foundation
* Choklad
* Ryggsäck fylld med choklad av pappas chef
 och lite annat smått och gott.

H&M presentkorten spenderade jag igår på en topp, en kjol, läppenna och ett par silverörhängen. Bilder kommer senare eftersom jag kommer använda dem ikväll. Ska fira nyår hos älsklingen med ett gäng underbara människor. Jag, Älsk, Haffu, Negern i burken, Dimman, Aust, Noomie, Drocko, Wadis, Ludw och Hannes kommer att närvara :)

Men nu ska jag... Jag vet inte... Bråka med nån tills klockan blir fem och jag kan börja duscha och klä upp mig osv :P Pusssenpåå!
Här är datorn som jag beställt, en Toshiba L300-19O

Kommentarer
Postat av: Albin - Bibloggen

Den är utlottad =)

2009-01-01 @ 17:17:57
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback