Utebio ikväll och massamys igår

Jahapp.. nu var det ett tag sen man skrev, igen xD
Igår så vare massa folk på stan iaf. Först träffade jag Hjalmar(my), Sara(peter) och Noomie på H&M och sen så kom Haffu (som var den enda jag planerat att träffa) och vi drog på armyshoppen och kollade lite, rätt kul xD
Sen kom d et lite annat folk och vi sprang runt och.. Ja.. Orkar inte ta allt men xD Jag var iaf med en massa folk, förutom ovan nämnda bla Näs, Drocko, Morgondimma, en massa folk jag inte vet namnet på, Hedin och Emma..

Iaf så fick jag och My skjuts hem så småningom av Drocko. Eller jag fick skjuts till Hedin eftersom jag inte pallade fara hem och vara med familjen *spyr* så nu är jag hos Hedin och ska snart hemmåt för att typ.. Borsta tänderna xD och lite annat innan jag drar till stan med Haffu och lite folk på utebion osv :)

Jag är inte förvirrad längre, någon annan tog beslutet åt mig och nu känns allt bra igen. Bara ett problem kvar då. Men det är bara tiden som kan utvisa om det finns en möjlighet för det. Endast tiden. Men det är värt att vänta på. Det tror jag. Det vet jag.

Massakyssinacken <33
Från mig, över till er kära läsarslynor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback