Hejdär hallådär!

Jaa nu när jag tittar efter så ser jag att jag inte skrivit nått om gårdagen :)

Ja som sagt så for jag hem från Hedin och fixade en massa med en massa, och sne kom Näs och plockade upp mig vid typ fem-sex och så drog vi in till stan där vi mötte upp Haffu, Noomie, Dimman, Drocko och typ.. Lite sånt dätr annat skumt xD Jag och Näs hjälpte Haffu panta burkar, och Näs fick en knäpp och betalade min nötpåse, och sen fick jag skjuts tillbaka efter filmen och så fick jag en godnattkram och puss på kinden av Näs :) den behövde jag :D



Sen var dte väll inte så mkt mer. Somnade vid två-tre kanske, och vaknade vid sex. Skrev ett godmorgonsms till Näs som jag tror typ halvt dog av chock över att jag var vaken xD sen har jag suttit och jhonat med phs typ hela dagen :) Får se om jag ids fara på utebion ikväll. Haffu är dum. Och jag vill inte träffa han. För han gör mig arg.

I övrigt är jag glad :D

Kommentarer
Postat av: malin

okej va coolt :) hihi.

2008-08-07 @ 16:10:34
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback